Florence, pisa, Lucca, Milaan, comomeer - Reisverslag uit Dongo, Italië van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu Florence, pisa, Lucca, Milaan, comomeer - Reisverslag uit Dongo, Italië van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu

Florence, pisa, Lucca, Milaan, comomeer

Blijf op de hoogte en volg Ingeborgh

18 April 2018 | Italië, Dongo

Alweer veel te lang niets kunnen delen.. na nog een heerlijke zonnige dag in Florence ben ik richting Pisa gegaan. Daar in de buurt heb ik geluncht met mijn nichtje ( woont in Lucca) en daarna lekker op de camping gebleven. De volgende ochtend kwam mijn moeder aan in Pisa, na een heerlijke lunch en een bezoek aan de toren zijn we door gegaan naar Lucca. Mooi centrum! Uiteindelijk zijn we naar een mooie camping boven op een berg gereden waar allemaal beestjes waren, waaronder een zwarte hond waar TeddY lekker mee kon spelen. De volgende dag zijn we naar Milaan gereden. Ruim over de helft wilde we ergens lunchen en op de gok een afslag genomen. Wat een fantastische lunch zeg!!! Iedere hap veroorzaakte kippenvel! Daarna lekker in het zonnetje gezeten met een wijntje. De volgende dag zijn we met de bus en de metro naar het centrum van Milaan gegaan.

S avonds was het alweer tijd om mijn moedet naar het vliegveld te brengen. Helaas was de route naar het vliegveld via de binnenstad in spitstijd waardoor we bijna te laat kwamen. Door wat reservetijd lukte het allemaal net optijd.

Vanmorgen zijn TeddY en ik doorgereden naar het Comomeer.. wat een feestje ook weer. Je kan eindeloos langs het meer wandelen zonder dat TeddY vast moet en allemaal strandjes. Dat hebben er dan ook de hele dag gedaan. TeddY heeft heel wat km’s gezwommen, gerend, gesnuffeld en met honden gespeeld. Heerlijk voor haar! Morgen gaan we richting Luzern.

Dank voor het lezen en ik zal proberen weer sneller wat te posten! Helaas is vanmiddag mijn ipad stuk gevallen dus zal het met de telefoon moeten doen, excuus als het vertraging oplevert.

Nu hebben we een mooie plek 20 m van het comomeer af

• 19 April 2018 - 00:08

Mary V. Voorbergen:

Zo te lezen ben je alweer op de terug weg. Wat een mooie reis. En wat fijn dat nu ook je moeder even langs is gekomen. En aan de foto's te zien heeft TeddY het ook erg naar haar zin. Als je weer richting huis gaat zou je eens langs Gandria moeten gaan. Dit is een pittoresk dorpje wat alleen uit trappen bestaat. Het ligt op de grens van Zwitserland en Italië aan het meer van Lugano, het is echt zo schattig daar en een heel mooi uitzicht over het meer van Lugano. Nog een hele goede reis en doe voorzichtig. Knuffel voor TeddY

• 19 April 2018 - 07:03

Tine:

Leuk om het stukje te lezen dat we samen hebben gedaan!
    Het was super leuk , echt een hele ervaring!
    Ik ben benieuwd naar de rest van de reis, kusss van je mutie

• 19 April 2018 - 21:11

Annette:

Weer een leuk stuk Ingeborgh, dank je wel! Wat is jullie volgende reisdoel?
    Heel veel plezier verder, veilige reis en een knuffel voor je grote vriend!
    Veel liefs uit Parijs.