Frankrijk en Luxemburg - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu Frankrijk en Luxemburg - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu

Frankrijk en Luxemburg

Blijf op de hoogte en volg Ingeborgh

22 April 2018 | Luxemburg, Luxemburg

Bijna is het afgelopen.. nog een paar dagen genieten. Gister werd het me opeens heel duidelijk dat het bijna voorbij is. Na Colmar zijn we 180 km omhoog gereden naar een klein plaatsje aan het water, toen we aankwamen was het stil op de camping en heef TeddY eindeloos gezwommen. In de loop van de avond werd het steeds drukker. Uiteindelijk stond de hele camping vol met nederlanders. Allemaal onderweg naar het Zuiden om vakantie te gaan vieren. Het werd daardoor extra duidelijk dat ik als een van de weinige de ‘verkeerde’ kant op ga. Naar huis gaan is natuurlijk ook lekker, maar werd opeens heel duidelijk.

Op de camping was ook een zwarte poedel waar TeddY de hele middag mee gespeeld heeft! Heerlijk voor haar.

Vanmorgen zijn we door gereden naar Luxemburg. Heerlijk weer en een mooi plekje met schaduw voor TeddY. Morgen rijden we door naar de Belgische ardennen en dinsdag naar Limburg. Woensdagochtend lever ik de camper weer in.

Iedereen nog een fijn weekend!

• 22 April 2018 - 16:20

Mary V. Voorbergen:

Wauw, allemaal toch nog snel gegaan. Maar je hebt een hele mooie reis gemaakt, en niemand neemt je die nog af. Geniet er nog maar even van, knuffel voor TeddY en nog een goeie reis.

• 22 April 2018 - 17:23

Tine:

Aiii, die reis en tijd is voorbij gevlogen ! Geniet er nog maar even van, maar wij zijn weer heel blij als je thuis bent!
    En Puck, Emma en BobbY kijken alweer uit naar TeddY!
    En die herinneringen blijven !

Xx

• 23 April 2018 - 10:04

Annette:

Aahh, wat gaat de tijd toch snel! Je kunt terugkijken op een hele mooie maand.
    We zullen je berichten gaan missen........kun je niet gewoon doorgaan met verslag doen van je bezigheden en eerste tijd in het nieuwe ziekenhuis?

• 23 April 2018 - 19:13

Pauline:

Wat een gave reis! Nog een paar dagen genieten!!:)
    Heeeeel fijn ook dat je er weer bijna bent! Bijna bijna!;) Xx