Van een vervelende naar een top dag! - Reisverslag uit Terracina, Italië van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu Van een vervelende naar een top dag! - Reisverslag uit Terracina, Italië van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu

Van een vervelende naar een top dag!

Blijf op de hoogte en volg Ingeborgh

05 April 2018 | Italië, Terracina

Wat hebben we vandaag een top dag! Geen reisplannen en meerdere strandwandelingen en fantastisch weer! Om daar te komen hebben we wel wat stunts uit moeten halen zeg! Gister zaten we nog aan de oostkust aan het ontbijt maar aan de westkust aan het diner. De planning was om halverwege, ergens in het binnenland, te stoppen bij een camping. Na uren rijden op kleine bergweggetjes (waar je om het uur iemand tegen kwam) kwamen we bij de camping aan. Het voelde er zo niet goed, er was niemand, de enkeling die er voorbij kwam keek je heel indringend aan en totaal geen plek om TeddY uit te laten. Daarom maar besloten door te rijden naar de Westkust waar veel campings bij elkaar lagen. Na 8 uur op smalle bergweggetjes waar meer kuilen in zaten dan dat er asfalt te vinden was, warej Teddy en ik er echt heel erg klaar mee!
De navigatie gaf nog maar een klein stukje aan! Yes dacht ik en had TeddY al opgevrolijkt.. we zijn 7 campings langs gereden en 20 gebeld. Was er in de hele omgeving niets te vinden.
Helemaal moe en radeloos belde ik de allerbeste helpdesk die je je maar kan wensen!! Mijn ouders!! Mijn vader is gelijk op de computer gaan zoeken ( gaat echt een stuk beter dan op de telefoon met zeer traag internet) en heeft allemaal campings afgebeld! Super lief!!! Op een uur rijden was er 1 open en daar zijn we heen gegaan! Ter compensatie vandaag een heerlijk relax dagje! En die hadden we nodig na gister! Nu weer helemaal in de vakantie modus!
Morgenavond komt mijn vader aan in Napels voor het weekend!! Echt zo leuk!

  • 05 April 2018 - 20:08

    Mary V. Voorbergen:

    Poeh, wat eng. Mensen die je doordringend aankijken, smalle slechte wegen. Maar wel een avontuur rijker. Ik hoop dat de rest van je reis beter verloopt. En wat fijn dat je vader het weekend komt. Nog een hele goede reis met veilige km. Ik kijk uit naar je volgende verslag en foto's.

  • 05 April 2018 - 20:11

    Annette:

    Wat ben je toch een stoer wijf!
    Wel een prachtig gebied//route. Geniet van wat nog gaat komen en doe pappie de groeten. :-)

  • 05 April 2018 - 22:27

    Tine:

    Je belt een hulplijn en en komt weer goed

  • 05 April 2018 - 22:30

    Tine:

    Mijn emoticon pakt hij niet in mijn reactie. ;) was :p zoiets :)
    Xxx
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingeborgh

Actief sinds 22 Feb. 2018
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 6301

Voorgaande reizen:

27 Maart 2018 - 26 April 2018

Roadtrip met TeddY

Landen bezocht: