Roadtrip met TeddY - Reisverslagen van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu Roadtrip met TeddY - Reisverslagen van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu

Roadtrip met TeddY

tussen twee banen in en een jaren gekoesterde droom. Al jaren geleden zag ik een Volkswagen T2 bus/ Boesch ;) voorbij komen. Sindsdien houd ik het in de gaten en ben ik erg geinteresseerd in buscampers. Omdat de volkswagen T2 nagenoeg geen kreukelzone heeft en automaten een uitzondering zijn, ben ik verder gaan kijken. Voor nu een buscamper gehuurd om te kijken of de droom na deze reis ook nog een droom is, of een illusie was!

Omdat veel mensen vragen waar de verhalen en de foto's te volgen zijn, heb ik deze site aangemaakt. Ik hoop er met regelmaat wat leuks op te plaatsen.

Recente Reisverslagen:

24 April 2018

Nederland!

22 April 2018

Frankrijk en Luxemburg

20 April 2018

Zwitserland en Frankrijk!

18 April 2018

Florence, pisa, Lucca, Milaan, comomeer

12 April 2018

Rome, Tivoli, Siena, meer van trasimeno, Florence
Ingeborgh

Actief sinds 22 Feb. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6302

Voorgaande reizen:

27 Maart 2018 - 26 April 2018

Roadtrip met TeddY

Landen bezocht: