Italië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu Italië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu

Italië

Door: I

Blijf op de hoogte en volg Ingeborgh

01 April 2018 | Italië, Venetië

Dag 2 in Italië! Gisterochtend van Oostenrijk doorgereden naar het Gardameer, San Felice. De westkant van het Gardameer. Ik ben toch maar gegaan omdat ze vrieskou voorspelden in Oostenrijk, waar ik zat. Op zich niet zo’n probleem, echter ben ik via een heel stijl bosweggetje bij die mooie camping uitgekomen, waar je zonder sneeuwkettingen niet weg komt als het even tegen zit. Toch maar de wartme opgezocht dus!

Met een tussenstop in Peschiera, waar ik met m’n oom en tante mee ben geweest op vakantie. Een rondje gelopen en mijn eerste ijsje van de vakantie gescoord! Natuurlijk bij het zaakje waar we ze toen ook steeds haalden!
Op de camping waren ze erg enthousiast naar TeddY en was een hondenstrandje ( op de camping zelf welgeteld 3 strekkende meter en 0,5 m diep ) haha daar kan TeddY echt even lekker racen, not! Gelukkig was er op een klein eindje rijden wel een groot hondenstrand, daar zijn we vanmorgen geweest.

Die camping was trouwens echt geweldig! Ze hadden een super goede italiaan, met jaja alles ook in glutenvrij te bestellen! Zo blij als een kind! Toen ik daar zat kwam ik erachter dat dit de eerste keer uiteten in het buitenland was sinds ik weer glutenvrij eet!

Vanmorgen na het hondenstrand doorgereden naar Venetië, ook naar een hele leuke camping in het groen, met allemaal honden. We waren er al rond 12 uur. We zijn met een bus naar Venetië gegaan en daar een tijd rondgelopen. Ik had er hoge verwachtingen van! Vond het erg mooi en zeker leuk om een keer mee te maken maar ook vond ik het een druk doolhof met speedboten haha, bijna geen gondelier te zien en welke je zag moest moeite doen om de boot recht te houden door alle golfslag van de snelle boten. Rond 5 uur weer naar de camping gegaan met de bus. Was een hele uitdaging opzich! De bus(chauffeur) geeft niet aan welke halte we zijn en waar ik uit moest stappen. Ondanks vragen. De camping ligt aan een lange weg die er km’s lang het zelfde uitziet. Gelukkig was er een lieve Italiaanse dame die mij wilde vertellen (adhv de kaart op haar mobiel) waar ik eruit moest! Gelukt! Daarna heerlijk in het zonnetje gezeten en net heel italiaans penne met pesto gegeten! Natuurlijk met een wijntje erbij.

Ik ga nog even bedenken waar we morgen heen gaan! Wordt vervolgd. Iedereen een fijne tweede paasdag!

  • 01 April 2018 - 19:45

    Ik Zelf Dus Maar:

    ik moet ipv ik moedt

  • 01 April 2018 - 20:10

    Annette:

    Super! Wat zie je veel..........
    Mooie voortzetting van je reis gewenst. Xx

  • 01 April 2018 - 20:26

    Tine:

    Wow, wat beleef je veel! Heel leuk om te lezen, te zien en te volgen !
    Veel plezier! Dikke kus, je mutie

  • 02 April 2018 - 05:11

    Margret:

    Leuk om zo je vakantie volgen. Veel plezier en goede reis!

  • 02 April 2018 - 18:57

    Mary Van Voorbergen:

    Jeetje je bent al ver zeg. Ik vind het zo leuk om je reisverslagen te lezen en je foto's te zien. En Venetië lijkt mij zo leuk om te zien. Ja en die gondeliers kan je maar beter links laten liggen, want die vragen mega bedragen. Goede reis nog verder, en voorzichtig hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingeborgh

Actief sinds 22 Feb. 2018
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6313

Voorgaande reizen:

27 Maart 2018 - 26 April 2018

Roadtrip met TeddY

Landen bezocht: