Zonnig Oostenrijk - Reisverslag uit Natters, Oostenrijk van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu Zonnig Oostenrijk - Reisverslag uit Natters, Oostenrijk van Ingeborgh Tesselaar - WaarBenJij.nu

Zonnig Oostenrijk

Door: I

Blijf op de hoogte en volg Ingeborgh

30 Maart 2018 | Oostenrijk, Natters

Wat is een zonnetje toch heerlijk! Vandaag naar Oostenrijk, vlak bij Innsbruck gereden! Een mooie camping bij Natterssee. 11 graden, zon en weinig wind. Hier en daar een klein beetje sneeuw maar vooral droge grond! Vanmorgen was het erg druk om Oostenrijk in te komen, veel mensen gaan de paasdagen op vakantie. Over 20km hebben we zeker een uur gedaan, daarna reed het gelukkig wel door! We hebben nog een lunch/wandel stop gemaakt halverwege zodat teddy even kon rennen en ik lunchen in de zon!

Gister waren we bij een camping bij de Forgensee, eeno drooggevallen Forgensee.. wat resulteerde in een modderpoel.. of eigenlijk beter gezegd een kleibende. TeddY zat na een gekkenrondje ( iedereen die een hond heeft snapt denk ik wel hoe dat eruit ziet)

Vandaag lekker in het zonnetje gezeten op een veld hier vlak achter. TeddY wist zonder moeite de enige plas ( 50m2) te vinden zoals het een echte lab betaamd! Wat was ze blij en uitgelaten! Helemaal dol! Aan de andere kant van dat veld lag sneeuw, wat haar nog gekker deed doen! Mensen zullen wel gedacht hebben, wat lacht die gek nou in zichzelf!

Waar we morgen heen gaan, moet ik nog even bedenken. TeddY ligt nu uitgeteld in het zonnetje in de deuropening van de camper en ik zit aan een lekker wijntje. Proost allemaal en een fijn weekend!

• 30 Maart 2018 - 19:53

Annette:

Leuk Ingeborgh! Wat leuk dat we op deze manier met jullie mee kunnen reizen.....
    Wij gaan in mei naar Fulpmes in het Stubaital (zuid van Innsbruck) zit jij daar in de buurt?
    Groetjes! Xx